یکشنبه 23 فروردین 1394  01:15 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی


گزارش کارآموزی نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل



قیمت:58000ریال
                
        
        

            موضوع  :

        

            گزارش کارآموزی نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل و چگونگی اعمال حساب آنها

        

             فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

     

        چکیده

    

        امروزه در اکثر سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی برای رفاه حال کارمندان و حل مشکل نقدینگی آنها، ایجاد انگیزه کاری و حفظ نیروی کارآمد و جذب نیروهای متخصص تسهیلاتی مانند وام برای آنها در نظر می گیرند که هر شخص با توجه به نیاز خود نسبت به اخذ آن که انواع مختلفی در هر سازمان و شرکت دولتی و غیر دولتی دارد اقدام می نماید که شامل وام خرید و احداث مسکن، وام خودرو، وام تلفن همراه، وام ازدواج و ودیعه مسکن، وام رفاه، وام لیزینگ خودرو و وام ازدواج می باشد که هر یک از این نوع وام ها شرایط خاص و مدارک و مستندات مربوط و میزان حداقل و حداکثر مبلغ و مدت زمان پرداخت و سایر شرایط را دارا می باشد. البته شایان ذکر است که نحوه استرداد هر یک از انواع وامها به کارمندان، به میزان مبلغ دریافتی آنها از سازمان یا شرکت بستگی دارد یعنی باید 3/1 جمع حقوق و مزایا قبل از کسورات برای کارمند باقی بماند. برای روشن شدن این مطلب وام مسکن که 000/ 000/ 30 ریال است اگر فرد وام مسکن درخواست کند بهره وام را اول حساب میکنند که 000/ 050/ 3 ریال میشود (هر قسط آن هم 000/ 550 ریال (1+مدت) × نرخ ×اصل وام تقسیم بر 400/2 و اگر پرداختی بعد از کسورات 000/500/1 ریال باشد میزان هر قسط از میزان مبلغ پرداختی بعد از کسورات 000/500/1 ریال باشد میزان هر قسط از میزان مبلغ پرداختی بعد از کسورات کمتر میشود که مبلغ ان 000/950 ریال است در صورتی که اگر جمع حقوق و مزایا قبل از کسورات را در 3 تقسیم کنیم مبلغ آن میشود 333/833.

    

        فهرست مطالب

    

        چکیده.. 1

    

        فصل  اول

    

        تاریخچه فعالیت سازمان اتکاء :.. 6

    

        معاونت مالی:.. 6

    

        مدیریت حسابداری مرکز.. 6

    

        فعالیت اصلی مدیریت حسابداری مرکز.. 6

    

        مبنای تهیه صورتهای مالی.. 8

    

        موجودی جنسی:.. 8

    

        دارای ثابت مشهود.. 8

    

        محصولات تولیدی.. 8

    

        چارت سازمانی:.. 10

    

        فصل  دوم

    

        دایره وام:.. 13

    

        وظایف دایره وام.. 13

    

        سیکل پرداخت وام در سازمان اتکا.. 13

    

        شرایط عمومی برای کلیه وامها.. 14

    

        مراحل ثبت حسابداری وامها (عمومی).. 15

    

        فصل  سوم

    

        نحوه پرداخت وام خرید و احداث مسکن.. 17

    

        مقررات کلی وام.. 17

    

        شرایط وام گیرندگان.. 19

    

        عنوان                                                صفحه

    

        مدت باز پرداخت وام.. 19

    

        روش اجرا.. 21

    

        سند حسابداری .............................................

    

        نحوه پرداخت وام خودرو.. 26

    

        اهداف وام خودرو.. 26

    

        منظور از وام خودرو.. 28

    

        مقررات کلی وام خودرو.. 30

    

        ارزیابی و نظارت.. 32

    

        شرایط وام گیرنده.. 32

    

        سند حسابداری .............................................

    

        نحوه پرداخت وام تلفن همراه (وام ویژه).. 35

    

        علت پرداخت وام تلفن همراه.. 35

    

        مقررات کلی وام تلفن همراه.. 35

    

        شرایط وام گیرندگان.. 37

    

        سند حسابداری .............................................

    

        نحوه پرداخت وام رفاه.. 40

    

        چگونگی پرداخت.. 40

    

        مقررات کلی وام رفاه.. 41

    

        شرایط وام گیرنده.. 42

    

        سند حسابداری .............................................

    

        مقررات کلی وام ودیعه مسکن ازدواج.. 44

    

        شرایط وام گیرندگان.. 46

    

        سند حسابداری .............................................

    

        نحوه پرداخت وام مسکن ازدواج.. 48

    

        مقررات کلی وام.. 48

    

        شرایط وام گیرنده.. 49

    

        سند حسابداری .............................................

    

        مدارک لازم.. 49

    

        نحوه پرداخت وام لیزیپنگ خودرو.. 50

    

        شرایط اختصاصی وام لیزینگ.. 50

    

        سند حسابداری .............................................

  

        منابع و مآخذ.. 60 

        پیوستها ..................................................

   

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



   


نظرات()  
یکشنبه 23 فروردین 1394  01:07 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی

    

    موضوع  :

    مقاله مدیریت منابع انسانی در سازمانهای تحقیق و توسعه

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    
    هر نوع كاری به سازماندهی و سیاستهای خاصی احتیاج دارد. تحقیق و توسعه یك كار ویژه است كه الزامات خاصی در همه زمینه ها از جمله نیروی انسانی دارد. بنابراین، نمی توان همان مقررات پرسنلی حاكم بر سایر بخشهای دولتی را در این حوزه نیز مورد استفاده قرار داد.
    علاوه بر این بهره وری پژوهشگران، تا جایی كه به خودشان مربوط می شود، ربطی به بهره هوشی، میزان خلاقیت، شمار ابداعات و فهرست مقالات منتشره آنان ندارد و صرفاً از چشمه زاینده بینش ها و باورها، تعهد و مسئولیت پذیری و عادات رفتاری آنها می‌جوشد. البته سازمان نیز به همان اندازه در بهره وری پژوهشگران موثر است و باید متعهد باشد كه از طریق طراحی درست مشاغل، فرصتها، روابط سازمانی، ایجاد جو روانی نشـاط افزا و به ویژه با اعمال نوعی مدیریت متناسب با شرایط روحی پژوهشگران، زمینـه بروز و تقویت بهـره وری آنان را فراهم سازد.
    در این مقاله سعی خواهد شد صرفاً به نكاتی اشاره شود كه در سازمانهای تحقیق و توسعه (R&D) علاوه بر سازمانهای معمولی دیگر باید به آنها توجه كرد.

        


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
شنبه 22 فروردین 1394  12:21 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی

    موضوع  :

    مدیریت نوین و توسعه پایدار

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    
    همه ما مطالب زیادی راجع به مفهوم توسعه خوانده یا شنیده‌ایم و هر كسی از آن تجسمی در ذهن خود دارد. امروزه كمتر واژه‌ای تا این حد در محافل اجتماعی – سیاسی و خاصه مدیریت و اقتصاد مطرح شده است. بهرحال به قول ادبا باید گفت موضوع سهل و ممتنع است، سهل از آن جهت كه مفاهیم و معانی كلی از آن در ذهن همه هست، ممتنع از آن روی كه تعریف، جزئیات، مرزبندی و مهمتر از همه ساز و كارهای عملی تحقق توسعه همچنان مورد بحث است.

    همه ما از توسعه اقتصادی شناخت داریم و شاخصه‌های آن را مثل رشد تولید، افزایش بهره‌‌وری (كارایی)، افزایش درآمد ملی و تولید ناخالص ملی و ..... در نظر داریم. از طرف دیگر، توسعه اجتماعی و شاخصه‌هایی نظیر توزیع عادلانه درآمد، برابری و بسط عدالت اجتماعی را نیز می‌شناسیم و گفته می‌شود كه پس از رشد اقتصادی و حتی به همراه آن و به دنبال كارآفرینی، ایجاد اشتغال، به جا و لازم است تا افراد فعال جامعه در چرخه اقتصادی كشور مشغول به كار شوند. همچنین توسعه فرهنگی، از جنبه‌های نوین مفهوم توسعه است كه شاخصه‌هایی مثل امكان استفاده متناسب و عادلانه همه از فضاهای فرهنگی، ارتقای دانش و معرفت در جامعه و.... را در بر دارد. و همسنگ همه از توسعه سیاسی، مؤلفه‌هایی همچون مشاركت عمومی در تصمیم‌گیریها، فضای باز سیاسی، امكان مشاركت همگانی در قدرت صحبت می‌شود. افق‌های آینده مدیریت، توسعه انسانی، نقشها و وظایف دولت در زمینه توسعه و موضوع نظام اداری توسعه یا توسعه نظام اداری در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
شنبه 22 فروردین 1394  12:17 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی

گزارش کارآموزی خودرو ( شرکت اطلس )



قیمت:30000ریال
               
            

                موضوع  :

            

                 گزارش کارآموزی خودرو ( شرکت اطلس )

            

                 فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

        
        
            فهرست مطالب
    
    
        تاریخچه اطلس خودرو
    
        معرفی
    
        کیا سورنتو در ایران
    
        تغییرات  سورنتو از سال 2007
    
        مشخصات فنی کیا سورنتو
    
        امکانات دیگر :
    
        کیا سورنتو اینگونه توصیف می شود !
    
        فعالیتهای شرکت:
    
        فعالیتهای کارآموز:
    
        مدار  SD100-2
    
        اتصالات فیوزی
    
        فیوز
    
        کانکتور قدرت
    
        SD100-4
    
        GL-3 دستورالعمل
    
        1) صفحات سیستم /نام دیاگرام شماتیك
    
        2- ساختار كانكتور  (قطعات)
    
        3- ساختار كانكتور (ارتباط بین دسته سیم ها)
    
        4- محل تركیب ها
    
        5- نمای كانكتور و شماره گذاری
    
         GL-6
    
        6- علامت اختصاری رنگ سیم
    
        7- طبقه بندی دسته سیم
    
        8- شناسائی كانكتور
    
        شناسائی جعبه تقسیم
    
        طبقه بندی دسته سیم
    
        GL-6
    
        
    
        نمادها  Symbols
    
        قطعه
    
        GL-8
    
        دستورالعمل عیب یابی
    
        راههای عیب یابی
    
        1- بازبینی توضیحات مشتری
    
        2- خواندن و تحلیل كردن نقشه ها (دیاگرامهای شماتیك)
    
        3- بازرسی مدار / قطعه معیوب
    
        4- رفع عیب
    
        5- از صحت و كار كردن مدار اطمینان حاصل شود.
    
        تجهیزات عیب یابی
    
        ولتمتر و تست لامپ
    
        
    
        تست لامپ و اهم متر با قدرت خویش
    
        سیم جهنده یا فیوز
    
        یابنده اتصال كوتاه
    
        تست عیب یابی
    
        1- تست ولتاژ
    
        GL-10 دستورالعمل عیب یابی
    
        2- تست پیوستگی
    
        3- تست اتصال كوتاه
    
         4- تست اتصال كوتاه بوسیلة یابنده اتصال كوتاه

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
شنبه 22 فروردین 1394  11:22 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی


پروژه معرفی مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت كیفیت



قیمت:85000ریال

    موضوع  :

    پروژه معرفی مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت كیفیت

    Excellence Model ) )

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    رهبری و مدیریت سازمانها در کشورمان با چالت‌های فراوانی روبروست شمارش معکوس برای پیوستن ما به منظومه تجارت جهانی آغاز شده است پیوستی که چندان نیز از روی اختیار نیست. چشم‌های خبرگان صنعت و اقتصاد این خاک نگران آثار این پیوستن است. آیا سازمان‌های صنعتی ما توان رقابت در این فضا را دارند؟ در چه معیارهایی ضعیف هستیم؟ سازمان ما چگونه باید باشد تا در رقابت پیروز میدان باشیم؟ تفاوت سازمان ما با یک سازمان سرآمد درمقیاس جهانی چیست؟

    فهرست مطالب

    مقدمه …………………………. ۱

    فصل اول: پیشینه تاریخی

    تاریخچه مدلها ………………………………………… ۵

    تکامل تدریجی مدلها ……………………………………………….. ۹

    مزایای به کارگیری مدلها……………………………… ۱۲

    مبانی جایزه ها………………………………. ۱۴

    مدل ادوارد دمینگ…………………………………….. ۱۷

    مدل مالکولم بالدریج…………………………………. ۱۹

    مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت ((……………………….. 21

    ساختار و چارچوب معیارهای مدل سرآمدی …………………………… 24

    مقایسه سه مدل …………………………………………….. ۲۵

    مقایسه مدلهای تعالی سازمانی با …………………………. 27

    مدل ملی ………………………………………… ۲۹

    فصل دوم : مفاهیم بنیادین سرآمدی

    تشریح مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل ………………………………….. 33

    معرفی مفاهیم…………………………………….. ۳۴

    سطوح مختلف سرآمدی در مفاهیم بنیادین ……………………….. 44

    فصل سوم: معیارها و زیر معیارها

    ساختار مدل …………………………………….. 48

    ارتباط میان مفاهیم بنیادین سرآمدی و مدل سرآمدی…………………… ۸۶

    فصل چهارم: خود ارزیابی

    خودارزیابی در مدل ……………………………………. 88

    فرایند عمومی‌خود ارزیابی………………………………………. ۸۹

    رهیافتهای خود ارزیابی در مدل …………………………….. 92

    رهیافت پرسشنامه ………………………………. ۹۲

    مزایای رهیافت پرسشنامه………………………….. ۹۲

    معایب رهیافت پرسشنامه……………………… ۹۳

    رهیافت نمودار ماتریسی……………………. ۹۳

    مزایای رهیافت نمودار ماتریسی………………………….. ۹۵

    معایب رهیافت نمودار ماتریسی…………………………………….. ۹۶

    رهیافت کارگاه………………………………. ۹۶

    ملاحظاتی در مورد مراحل خودارزیابی ( با استفاده از رهیافت کارگاه)

    برای هر کدام از ۳۲ زیر معیار مدل EFQM…………………………… 99

    مزایای رهیافت کارگاه………………………………………. ۹۹

    معایب رهیافت کارگاه…………………………………….. ۱۰۰

    رهیافت پروفرما…………………………………………….. ۱۰۱

    مزایای رهیافت پروفرما………………………………………… ۱۰۲

    معایب رهیافت پروفرما…………………………………………… ۱۰۳

    رهیافت شبیه سازی فرآیند اخذ جایزه…………………………. ۱۰۳

    مزایای رهیافت شبیه سازی فرایند اخذ جایزه………………….. ۱۰۷

    معایب رهیافت شبیه سازی فرایند اخذ جایزه………………………….. ۱۰۷

    مقایسه بین رهیافتهای مختلف و انتخاب مناسب ترین رهیافتها……………….. ۱۰۸

    تعیین نقاط قوت و حوزه‌های نیازمند بهبود و نقش امتیاز دهی……………….. ۱۱۱

    خلاصه فرایند امتیازدهی ………………………………… ۱۱۴

    پیشنهادهایی برای انجام خود ارزیابی در سازمانهای ایرانی……………………… ۱۱۶

    فصل پنجم: سطوح سرآمدی

    سطوح سرآمدی در مدل EFQM و فرایند دریافت جایزه………………………. ۱۱۹

    فصل ششم : ارکان

    ساختار……………………………………………………. ۱۲۴

    شورای سیاستگذاری………………………………. ۱۲۵

    کمیته راهبردی………………………………………………. ۱۲۷

    کمیته علمی‌…………………………………………….. ۱۳۱

    کمیته داوری………………………………………………. ۱۳۳

    مجری طرح……………………………………….. ۱۳۵

    منابع و مأخذ……………………….. ۱۸۴

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
شنبه 22 فروردین 1394  11:06 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی

    موضوع  :

    هزینه یابی كیفیت در پروژه ها

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    
    هزینه یابی كیفیت روش هزینه یابی مبتنی بر فرایند است كه به لحاظ مفهومی به دنبال سنجش و ایجاد تعادل بین هزینه های پیشگیرانه و هزینه های تضمین كیفیت در برابر هزینه های بدی كیفیت و ضایعات و نارضایتی مشتری است. در این روش كه در دل سیستم حســابداری مالی و صنعتی ایجاد می شود هزینه های انجام فعالیتها با دیدگاه میزان تاثیر آنها بر كیفیت، دسته بندی و مقایسه می شوند. دكتر دمینگ، معتقد است كه كیفیت به هزینه های پایین تر منجر می گردد (در مقابل كیفیت گران است). درواقع این گفته تاییدی است بر توجه نكردن صرف به فعالیتهای پیشگیرانه و داشتن نگرش جامع به هزینه فعالیتها و نتایج حاصل از انجام آنها.
    
    حسابداری كیفیت با تعیین اینكه ما چقدر برای دستیابی به كیفیت هزینه می كنیم و در مقابل چقدر هزینه های بدی كیفیت داریم، امكان كنترل بهتر هزینه ها را فراهم كرده و با ارائه اطلاعات تفصیلی در رابطه با انجام عملیات پیشگیرانه بدی كیفیت و نتایج حاصل از آن در كیفیت خروجیها، امكان تصمیم سازی استراتژیك را برای مدیران فراهم می سازد.
    
    بـــــاتوجه به اینكه بخش قابل توجه هزینه های یك سازمان در قالب هزینه های كیفیت سازمانی قابل دسته بندی هستند لذا استفاده از روشهای هزینه یابی كیفیت، امكان كنترل دقیق اغلب هزینه های محسوس و حتی غیرمحسوس هزینه ها را فراهم می كند.
    
    پروژه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و یا حتی درصد قابل توجه تری از هزینه های مازاد و قابل صرفه جویی كیفیت را نسبت به سایر انواع تولیدی و... شامل می شوند لزوم تحلیل و بررسی كارشناسی در این زمینه نمایان می شود.

    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
شنبه 22 فروردین 1394  10:16 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: تیما تی

    موضوع  :

    نقش نقطه تجاری در رفع مشكلات صادرات

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    
    امروزه هیچ كشوری در انزوای كامل زندگی نمی كند. جایگاه تجارت بین المللی در رشد و توسعه اقتصادی كشورهای در حال توسعه تا به جایی اهمیت یافته است كه اغلب از آن به عنوان موتور رشد و توسعه اقتصاد داخلی نام می برند (1). از ابزارهای تسهیل گر تجارت در شرایط كنونی نیز توجه به تجارت الكترونیك و همچنین بهره گیری از خدمات نقطه تجاری است. در حال حاضر، تلاش گسترده ای در سطح جهان به خصوص از طـرف كشورهای در حال توسعه جهت بهـــره گیری از مزایای نقطه تجاری در جهت بهبود كارایی تجاری موسسات كوچك و متوسط كشور خود در جریان است.
    
    در ایران نیز بانگاهی به سیاست گذاریها از گذشته تاكنون، متوجه حركت تدریجی از رویكرد درون گرایی (سیاست جایگزینی صادرات) به نگرش برونگرایی و توسعه صادرات در عرصـه تجارت بین المللـــــی می شویم.
    
    باتوجه به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی و لزوم كاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، ضرورت توجه به نقش موسسات كوچك و متوسط در روند آینده كشور برجستـه تر می شود. همچنین باتوجه به تاكید برنامه چهارم توسعه و چشم انداز 20 ساله كشور برای توسعـه صادرات غیرنفتی لزوم بهره گیری از ابزارهای نوین تجارت همچون تجارت الكترونیـك بیش از پیش احساس مــی گردد. راهكار توسعه نقطـه تجاری بــــه عنوان ابزاری برای ایجاد بستر مناسب جهت توسعه صادرات كشور از طریق موسسات كوچك و متوسط راهكار مناسبی است كه در برنامه چهارم توسعه كشور نیز توسعه آن پیش بینی شده است.

    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  

آموزش جامع طراحی و قالب سازی

خرید بسته آموزش جامع طراحی و قالب سازی
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات